2012. október 31., szerda

Hűha

Sok minden miatt kijár a hűha.

Első sorban az olasz miatt. Most tanulom a passato remotot. Aki tanul(t) olaszul, annak szerintem nem nagyon kell magyarázni, hogy miért is hűha. Aki nem, annak csak annyit, hogy a rendhagyó igetőhöz rendhagyó rag társul, de csak az E/1, E/3 és T/3 személyekben, a többinél szabályos tő szabályos rag. Elég nehezen tartom fejben a dolgot. Mellesleg mostmár van annyi olasz a fejemben, hogy prímán összekeverjem a dolgokat, a felszólító móddal pedig továbbra is hadilábon állok.

A másik hűha az a cuccaim várható súlya. No igen, tegnap megint pakolásztam egy picit, és bár alig néhány dolog került be újonnan a bőröndbe, máris igen nehéznek érzem. Bízom abban, hogy több dolog marad itt, mint elsőre gondolnám és mégsem fogok túlságosan nagyon megszakadni...

A következő az időjárás. Mindenki sipákol, hogy itt a TÉL. Viccesek az olaszok. Persze, tudom, itt mások a dolgok, de nekem az eső és az 5-10 fokos hőmérséklet teljesen normális ŐSZi idő.:) Csak jönnének hozzán szilveszter környékén, meglátnák milyen is az igazi tél.:)

Lássuk mi van még. Ja igen; mindjárt otthon vagyok.:) Legújabb dilim, hogy nem a napokat nézegetem, hanem az órákat.:) Sokkal többször lehet picit örülni, úgy mint "Hurrá, már csak 800 óra", "wííí már csak 790" stb.:) Most hogy már a jegyem is megvan, már csak a részleteket kell kiderítenem az utazással kapcsolatban, mivel az utazási irodában nem tudtak felvilágosítani a részletekről. Sebaj, megoldom.:)

A következő hűha az, hogy lévén az "Á ez még belefér a havi pénzbe" mentalitás miatt 50 euro hiánnyal zártuk a hónapot. Hiába van kiosztva, hogy 40 eurot költhetsz a hónapban "extrákra", ha magasról tesz rá valaki és a dupláját költi... Szóval 110 euro jut fejenként a havi kajára.:) Felvetettem, hogy mi lenne ha mindenki a saját pénzéből gazdálkodna (és csak abból), mivel elég eltérő, hogy kinek mi az alap élelmiszer, és ha esetleg még valami cukiságot meglátok a boltban én szeretném bizony lelkiismeret furdalás nélkül megvenni és magamon megspórolni. Másrészről viszont nem akarok azért az utolsó héten koplalni, mert a negyedik doboz fagyi is nélkülözhetetlen volt a héten. Szóval majd meglátjuk mit szólnak a többiek.

Ma megnéztem a híradót és elképedve láttam, hogy elvileg Velencében térdig áll a víz. Remélem, mire eljutok oda megszűnik ez az állapot, különben kénytelen leszek valahonnan gumicsizmát szerezni.:)

Kiszellőzött a szoba, gyötröm tovább az agyamat az olasszal, hogy érezze a törődést.:) Puszi Nektek Bübőkék!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése