2012. október 12., péntek

Nyomás alatt

Mivel elpöttyentettem egyetlen nővérkémnek, hogy új bagollyal ismerkedtem össze, rögvest kérdezte, hogy mikor jöhet leselkedni. Nos, drága Niki, mindjárt!:)

Tegnap, mikor reggel szaladgáltam, feltűnt a sarokban vidáman ücsörgő bagoly fiú. Egyből elhatároztam, hogy mindenképp megörökítem a kis drágát. Mivel úgyis mentem a fogdokihoz, behajítottam a táskámba a fényképezőgépet és irány a buszmegálló. Ismételten sikerült új rajongókat szereznem. Ezúttal egy pantomimes személyében. Nagyban rohantam, erre elkezd nekem műsorozni. Mivel olaszul nem jutott eszembe az, hogy sietek, így angolul mondtam neki, aminek az lett az eredménye, hogy elkezdett kérdezősködni... mindig ez van. Végül sikerült elszabadulnom, rohantam tovább.:) És végül... eljutottam a kirakatig, ahol is ő várt.
Berci :)
Tegnap azonban más izgalom is történt.:) Az úgy volt, hogy már napokkal ezelőtt horgoltam egy új fülönlógót, de nem volt kedvem megcsinálni a párját. Nade tegnap! Edzés előtt volt egy szabad órácskám, úgy gondoltam, most bizony van kedvem. Szóval megcsináltam a másik felét is és szépen eldolgoztam a szálakat, majd nagy vígan fel is avattam őket edzésre menet.:) Íme:
A kis vigyorgó száj a Yellow San Marin(o)-s karkötőm (amivel a tesócskám örvendeztetett meg, köszi megint!).:) Valahogy odaugrott, amíg a fényképezőgépemet matattam.:)

Ezzel a mosollyal kívánok nektek szép napot és kellemes hétvégét!:) Puszi!

2 megjegyzés: