2012. október 16., kedd

Indulás előtt, érkezés után

Kicsit paradoxnak tűnhet a cím, ám most pontosan ez a helyzet.:)

7,5 hónapos itt tartózkodás után, holnap végre elmehetek az érkezés utáni képzésre. Sajnos a másik két magyar lány végül nem jön, azért szerintem így is jó móka lesz, legalábbis erősen bízom benne. Ma elég mozgalmasan telt a napom. Nem terveztem, de végül is el kellett battyognom a boltba, akkor meg már elmentem a bio boltba is mosogatószerért. Hazaérkezésem után előállítottam egy igen kellemes paprikás krumplit. És képzeljétek, sikerült pontosan egy adagot főznöm és tökéletesen eltaláltam a sózást is! Magamra sem ismerek!:) Mindent összevetve ezzel el is telt a délelőtt. Délután a szokásos heti tatarozást követően kicsit kiganéztam a szobámat (ugyanis legújabb szokásom, hogy mindent kiöntök, elég idegesítő!), aztán kivasalgattam és elkezdtem összekészíteni a dolgokat, amiket vinni szeretnék. Egy "gyors" kert zárogatás után, amikor már reményünk is szertefoszlott, hogy végre megkapjuk az ide utazásunk költségeit, befejeztem a pakolást. Ekkor már idejét éreztem, hogy elkezdjem összeszervezni, hogy hogy is jutok el a képzés helyére.:) Végül ez is meglett, most pedig itt ücsörgök vizes hajjal és azon mosolygok, hogy ez a sok felesleges butaság, milyen izgalmas lehet nektek.:)

Egy szó mint száz: ma dolgosan telt a napom, holnap pedig képződni megyek.:) Jó éjt, puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése