2012. október 29., hétfő

Felvirradt a nagy nap!

Bizony, jelentem ma sikerült!

A történet hetekkel, talán hónapokkal ezelőtt kezdődött, amikor elkezdtük kérdezgetni a fogadó szervezettől, hogy mikor kapjuk már végre meg az ideérkezésünk költségeinek visszatérítését. Sokféle választ kaptunk, vártunk türelmesen, néha türelmetlenül, de végül 8 hónap leforgása után a kezünkbe kaptuk a pénzeinket! Fantasztikus volt! Felbuzdulva, már aznap elmentem megvenni a jegyemet. Az Eurolines honlapját már előzőleg megnézegettem és bizony Pratoban több helyen is lehet jegyet venni. El is battyogtam az egyik irodába. Vagyis oda, ahol az irodának lennie kellett volna. Nos, iroda nem volt, azért bementem, megkérdezni. A hölgy sajnálkozva közölte, hogy az utazási iroda már megszűnt. Sajnos csak ezt az egy címet írtam fel magamnak, így időlegesen felhagytam a próbálkozással, mivel délután mentünk lovacskázni. Próbáltam nyitvatartási rendet találni neten a többi irodához, de mi a francért is tennék föl netre, ha még az ajtókra sem írják ki? Szóval vártam a mai napig. És ma, amikor az összes többi cím is nálam volt és térkép és 3 napi hideg élelem, rögtön megtaláltam az irodát, nyitva is volt és valóban értékesítettek Eurolines buszjegyeket! (Legalábbis remélem, hogy az a papír amit kinyomtattak nekem, valóban működni fog.) Egyszerűen nem tudtam nem mosolyogni, amíg az ügyfélszolgálatos a gépén dolgozott. Egyetlen egyszer sápadtam el kissé, amikor is megkérdezte, hogy retúr jegy lesz-e. Belül ordítva, ám lévén volt gyerekszobám, normál hangerőn mondtam neki, hogy nem.:) Némi ott időzés után szinte rohanva tértem haza, hogy beszámolhassak nektek eme történelmi pillanatról!:)
A jobb oldalon látható pici maszat a legújabb szerzeményem!:) Tegnap szakadó esőben nyitogattam kerteket, szóval ezúttal a bicikli VS esernyő meccset bizony az esernyő nyerte. Ennek köszönhetem, hogy észrevettem ezt a gyönyörűséget az utcán.:)

Láttam facebookon, hogy otthon esett a hó. Itt bizony, pedig már van fűtés! Tudom, otthon ez már uncsi, de itt mostanra hűlt le a lakás 20 fokosra.:) És reggel már csak 6-8 fokok vannak! Jön az ősz! Végre végre!

Legyetek jók szíveim! Puszi!

1 megjegyzés:

  1. Aksi kérdezte a minap:
    "Vau-vau-wuuu-ham"
    Magyarul: Gabi mikor jön?
    MCzuppp

    VálaszTörlés