2012. szeptember 28., péntek

Prato

A következő napunkat itthon töltöttük, pihengettünk, pakolgattunk, ilyesmik. 

Akár itt be is fejezhetném ezt a bejegyzést, de nem teszem.:) Miután Anya kíséretében kinyitogattam a kerteket, jól bereggeliztünk együtt (annyira jók voltak a reggeleink!), aztán megbeszéltük, hogy elmegyünk bevásárolni és mivel volt némi hiba az információ áramlásban, úgy döntöttünk, hogy veszünk még valami nagyobbacska táskát is. Szépen elbattyogtunk az itteni "skálába" és találtunk is egy szuper-nagy, narancssárga strandtáskát, ami meg is tetszett a Nikinek.:) Szupi, ezzel is megvoltunk, beszaladtunk még a Coop-ba, vettünk ebédre valót meg másnapi szendvics kellékeket.

Itthon megegyeztem a többiekkel, hogy én főzök, Anyáék pakolnak, a Laci meg kitalálja, hogy akkor hogy is legyen a holnap. Annyira nagyon finom ebédet akartam Anyáéknak csinálni, hogy a rizottóm odakapott, így kissé kormos ízű lett, de a rántott husi jól sikerült (köszönhetően, hogy mondtam Anyának, hogy nem bánnám, ha ő sütné ki, mert én mindig félek, hogy nem sül meg jól). Terveimben szerepelt, hogy majd csinálunk finom ubisalit is, de ez kimaradt. Szóval bepapiztuk az ebédet, a lányok elcsomagoltak mindent amit haza szerettem volna küldeni (a mai napig nem értem, hogy hogyan), majd délután elmentünk fagyizni és lovacskázni. Én nem csináltam fényképeket, úgyhogy a Niki fülét kell rágnotok, ha képi dokumentációt szeretnétek az eseményről. Anya teljesen beleszerelmesedett a pici póniba, mert puha meg cuki és amúgy is. Én felfedeztem két új pónit és a kis fehér szőrgolyó kutyából egy kész ifjú lett. Majd lesz fénykép róla, mert ma megyek lovacskázni és tervezem, hogy lencsevégre kapom a kicsikét.:) A lovacskázást azt hiszem, leginkább Anya élvezte (és talán Lujza, akit egyszerre 4-6 kéz babusgatott). Lovacskázást követően hazasétáltunk, megvacsoráztunk, majd ezúttal a Laci kíséretében indultam kerteket zárogatni. A "munka" után kibontottuk az üveg borunkat, amitől annyira szépen beálmosodtunk, hogy inkább elmentünk aludni, szóval beköltöztettük a hűtőbe. A sorsa végül tegnapelőtt teljesedett be.:)

Szóval egy nyugalmas nap után, igyekeztünk korán nyugovóra térni, hogy az elkövetkező két napra gyűjtsünk némi energiát, mivel eléggé fogytán voltak már a készleteink.:)

Szép pénteket, jó hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése