2012. szeptember 28., péntek

Meglepi

Bizony, ma kettőt is kaptok.:)

Nem régen értem haza a lovacskázásból. Eléggé elfáradtam, nagyon koszos vagyok, de jó volt újra látni a kis bolndos jószágokat.:) Ma először Poppea-val dolgoztam, aki hatalmaaas. Annyira szép nagy lovacska. Neki a marmagassága olyan 170-180 cm körül van, Brio, Briciola és Draco egy jó 15-20 centivel alacsonyabb. Aztán Brioval, akinek legújabb szórakozása az, hogy a fejecskéjével bökdösött, ami tekintve, hogy kb 200 kiló a drágám, nem annyira gyengéd.:) Másik bejelenteni valóm, hogy Draco elköltözött egy másik lovardába, így őt már nem láthatjuk többször.:( Remélem jól érzi magát ott. És Draco, ha olvasnád ezt a bejegyzést: nagyon imádlak!

De a bejegyzés apropója a beígért fénykép-pár.
2012.05.18.

2012.09.28.
Nem tudom, hogy a képeken mennyire jön át, de most kb kétszer akkora a kis drága, mint volt.:) Lehet rajtam röhögni, hogy ez tökre természetes meg minden, de nekem soha nem volt kutyám, így nem tudom, de mikor megláttam két hete Giu(r)gola-t, majd elájultam, hogy milyen nagyot nőtt.:)

A pici pónit ma nem tudtam lefotózni, mert elszabadult valami marha az állatos kertben, így nem merészkedtem be.:) Viszont hazafelé láttam édiséget, amit persze muszáj volt a Nikinek lekapnom.:)
Hápi, aki csak a sarkig ment és nem világgá.:)
Jó éjt gyerekek, élvezzétek ki a hétvégét és írjatok!:) Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése