2012. szeptember 3., hétfő

Félév

Ma megint arra ébredtem, hogy zuhog az eső, de mivel ma van a hónapfordulóm, nem szegte kedvem, annak ellenére sem, hogy az én köröm volt kerteket nyitogatni.

Az eső itt amúgy annyira tud esni, hogy megint azzal a gondolattal ébredtem fel 6 körül, hogy "már megint ki a tök zuhanyzik ilyenkor?". Aztán rájöttem, hogy csak az égiek siratják az otthoni ifjúságot az első iskolanap miatt. Eredeti tervem szerint biciklivel mentem volna nyitogatni, de aztán rájöttem, hogy úgyis tökre korán van, simán sétálgathatnék is és akkor talán nem is áznék el annyira. Nos, Ödönöm ennek annyira megörült, hogy rögtön csatlakozni akart, hiába mondtam neki, hogy el fog ázni a tollazata, ragaszkodott hozzá, hogy elkísérjen. No, végül belementem, ő pedig bereppent a táskámba. Mentünk mendegéltünk, míg nem elértük az első kertet. Ödön teljesen oda volt meg vissza, mert ebben a kertben vannak a kedvenc játékai. Azt ugyan nem engedtem meg neki, hogy játsszon, mert nagyon esett, de megcsodálhatta őket.:)

Miután fájó búcsút intettünk a játszótérnek, átsétáltunk a másik kertbe meglesni a teknősöket. Ahogy elnézem, nem szeretnek felülről összevizeződni, mert egyikükkel sem találkoztunk. Szokásos utamat folytatva, azonban Ödön, majd kiugrott a táskámból, mikor is meglátta őt:
Némi csicsergés után, hazaindultunk. Amúgy nem tudom, hogy otthon is ekkora bagoly-őrület van-e, de itt rengetegen vannak!:) Miután hazaértünk, minden ruhámat szépen kiteregettem, hadd száradjanak meg mivel szépen fújdogált a szél is és azt is megállapítottam, hogy beázik a ballábas cipőm... Sebaj, itthon még nincs hideg.:)

Mivel itt az ősz, elkezdtem megint teázni. Már régóta tetszett ez a dolog, de tegnap jutottam el odáig, hogy lencsevégre kapjam.:) Remélem nektek is tetszik!

Na mára ennyi. Legyetek jók Bubeszkák! Smaci!:)



1 megjegyzés:

  1. Ó, hogy milyen szimpatikus Ödön csicsergőtársa! :) Ma jó napja volt Ödönnek! :)

    VálaszTörlés