2012. szeptember 19., szerda

Firenze

Nos, ezúttal sem úszhattam meg a firenzei kirándulást, de végülis nem bánom.:)

Egy zajos éjszakát és egy igen jó reggelit követően nekivágtunk Firenzének. Kicsit aggódtam, hogy nyomorgás lesz, de végül szerencsénkre nem voltak sokan. Szépen megnéztünk minden kötelező nevezetességet (úgy értem fő-fő-fő nevezetességet), voltunk a Piazza Repubblica-n, megnéztük a Dómot, a Piazza della Signoria-t, a Neptun szökőkutat, a Palazzo Vecchio-ba is beugrottunk majd a Ponte Vecchio-n átsétálva útba ejtettük a Palazzo Pitti-t, ahol megnéztük a Boboli kertet, néhány múzeumot és az egészet megkoronázandó végigszenvedtük a "gyönyörű" ezüstmúzeumot is.:) Egy kellemes pizzázást követően elsétáltunk a Piazzale Michelangelo-ra (a legszebb kilátás innen nyílik Firenzére) ahonnan utunk a Giardino delle Rose-ba vezetett, ahol ismét megölelgettem kedves kalapos szobromat, majd a Japán kerten keresztül lecsorogtunk a magaslatról. Sok szépséget láttunk (még nekem is voltak újdonságok) és ezúttal a Rózsák kertjében még virágzó rózsák is voltak.:) Volt kis vásárolgatás, mert az elmaradhatatlan a turistáskodás alkalmával, majd holt fáradtan vergődtünk haza, hogy egy könnyű vacsora után izgatottan hajtsuk álomra a fejünket.

És az újdonságok:
Lámpa.:)

Tudom, ez a bejegyzés nem sikerült túlságosan személyesre, de a társaságot annyira lenyűgözte a sok látnivaló, hogy nem igazán volt semmi extra esemény... Jól éreztük magunkat és jól elfáradtunk.:)

Folyt. köv. Pussz!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése