2012. szeptember 29., szombat

Csakazértis

Nos, igen, most ilyenem volt.

A Nikinek már említettem, hogy akarok leveles fülbevalót horgolni, de nem találtam meg a leírást, csak fizetős verzióban, de nekem nincs dollárom és most a netes fizetgetés sem játszik. Szóval elkezdtem horgolni, majd visszabontottam, aztán megint horgoltam és megint bontottam. Ezt játszottam egészen sokáig. A kiszemelt minta ez volt:
Aztán tegnap úgy döntöttem, hogy én márpedig csinálok leveles fülbevalót. Ahogy lassacskán rájöttem a titokra, kibújt belőlem, a családunkra annyira jellemző, "egy kicsit így aztán meg úgy, de nem pontosan az előírtaknak megfelelően" dolog. Szóval végül reggel nekiláttam elkészíteni a kicsikét, miután tegnap este teljesen megvilágosodtam a mintát illetően.:)
Íme az eredmény:
Igen, tudom nem egyformák és épp ez a lényeg bennük!:) Remélem hamarosan lesz alkalmam felavatni őket. Ma megint megyek a hegyekbe szarvasbőgős projektre, oda meg nem flancolni megyek, szóval majd talán valamikor jövőhéten.:)

Szép napot pindurkák!Puszi!


5 megjegyzés:

  1. Jajj, de drágák vagytok! Ilyen közönségnek érdemes mutogatni.:)

    VálaszTörlés
  2. Nem is tudom hogy hoztál ki ilyen szépet azokból a galambkakára emlékeztető ihletadó prototípusokból;) Mikor kapok baglyokat? :) Jóóó vagyok, nagyon jóóó :D

    VálaszTörlés
  3. Jajj, de jó, hogy neked is tetszik! Ha jó és TÜRELMES vagy, akkor bizonyára kapsz egy adag baglyot majd valamikor.;)

    VálaszTörlés