2012. augusztus 24., péntek

A mai nap

Eltelt, ez is. És jól érzem magam.:)

A szokásos reggeli rítus után elkezdtem mosni. Eme nagyon okos kis mosógépnek 2,5 óra kimosni kb. 3-4 kiló ruhát, szóval nem kapkodós a masina.:) Gondosan bepakoltam a csinos csíkos párnahuzatokat, mert hát Anyáék jönnek lassan-lassan és az előtte való héten táboroztatok, szóval amit csak tudok, megcsinálok most. Amíg a masina vígan tekergette a ruhákat, megpróbáltam rendet tenni a szobámban. A szobám méretét tekintve ennek nem kellene olyan sokáig tartania, de amikor egy szobán belül van egy  saját kis "konyhád", "kamrád" stb-d, akkor azért eltart egy ideig. Megint szelektáltam egy sort, mi az ami kell, mi az ami nem, mi megy haza, mi marad még itt velem. Menet közben rájöttem, hogy a szobámban elég nagy mennyiségű felhasználásra váró hulladékot gyűjtöttem össze a koordinátorunk kérésére, mivel tök jó dolgokat tudnak kreálni a gyerkőcökkel egy tejfölös pohárból is. Nos, az elmúlt 6 hónapban nem sok érdeklődést mutatott a kincsek után, szóval gondoltam, elviszem az irodába, lomoljon ott és hátha még ötletet is kapnak a lányok, hogy mit lehet alkotni a dolgokból.:) Szépen összekészítettem 2 nagy szatyrot, hogy MAJD valamikor elviszem.

A mosógép végül kimosogatta a dolgokat, de olyan bánatosan nézett rám, hogy kénytelen voltam még egy adag ruhát belepakolni a kis bendőjébe, hadd játsszon még egy picit.:) Ebéd után aztán eldőltem egy kicsit. Egyrészt, mert napok óta nem tudok jól aludni, másrészt mert gondoltam, ideje lenne meginni azt az egy pohárnyi bort, ami még a workcampből maradt és baromi nagy az üvege és nagyon útban volt. Jelentem, ez utóbbi hadművelet nem sikerült, még mindig van belőle, de áttöltöttem a 2 literes üvegből a maradékot egy lekváros üvegbe. Tudom, nem volt szép.:) De vissza az első okhoz: általában miután hazajövök a hegyekből az első éjszaka nem valami nyugodt, mivel ugye fent a hegyekben nincs se zaj, se utcai lámpa, másrészt, ott este azért 20 foknál nem nagyon van melegebb. Hogy azóta miért nem alszok jól, az jó kérdés. Talán meleg van... Szóval, miután felkeltem és befejeztem a pakolást elkezdett motoszkálni a fejemben, hogy el kéne menni boltba. Szeretek én boltba menni, de reggel, nem délután. Húztam egy ideig, aztán végülis úgy gondoltam, hogy ha elmegyek az irodába letenni a két szatyrot, akkor már a könyvtárba is bemehetnék, mert napok óta készülök oda és amúgy is nagyon klassz hely és akkor már a boltig is elmegyek!:) A könyvtárban főleg a gyerek részleget szeretem. A Gyűrűk Ura - A Két Torony művet kb 30 másodperccel a könyvtárba érkezésem után már a karomban tartottam "Drágaszág" arckifejezéssel. Meg is simogattam egy picit, remélem, senki nem látta.:) Miután megvolt a kis drága, belevetettem magam a gyermek részleg könyvei közé. Aaaannyira édi könyvek vannak ott! Persze mindig nehéz a választás. Az elején az volt a stratégiám, hogy azt vettem ki, aminek legalább a címét értettem. Ma azt a könyvet vettem ki, aminek megtetszettek a képei.:) Igen felnőttes dolog, tudom, de a címek többségét még mindig nem értem. Szóval íme a szerzemények:
Drágaság! ^^

Ti ott tudtátok volna hagyni ezt a könyvet a kisegérrel?

Vagy ezt a kis kíváncsi csigával?

Ezt pedig már csak a Kraken miatt is.:) Amúgy japán mű, meglátjuk.
Szóval eddig ezt műveltem ma. Most várom a kedves rokonokat/barátokat és tán egy pogácsának valót is begyúrok még addig.:) Szép napot Bubókák és jó pihenést a hétvégére!:)

1 megjegyzés:

  1. A képregényed elolvasása azt hiszem nem okoz majd gondot. Mármint ha az egészben olyan épületes és velős mondások vannak, mint "Mamma" és "Aaaaaah!" Utóbbiról jut eszembe: Nézd meg a Gyalog galoppot, ott is van Aaaaaaah :)

    VálaszTörlés