2012. április 2., hétfő

A Föld Órája és egyebek

Elsőként szeretnék törleszteni egy adósságot. Íme a paripák:
Draco :)

Brio :)
Briciola :)
Szóval ők volnának a drága paripáink. Az albumomban találtok (majd) több képet is). Hihetetlen türelmük van, bár tudtunkra adják, ha épp nincs kedvük dolgozni. Egészen megkedveltem őket máris.:) 

Mint tudjátok, szombaton volt a Föld Órája. Jó önkéntesekhez híven, mi bizony megtartottuk. Életem eddigi legjobb Föld Órája volt! Van egy pici erkélyünk, tényleg nem nagy és tele volt mindenféle kacattal. Nos Eveliina már egy ideje odakint kávézik és felvetette, hogy milyen klassz lenne odakint tölteni azt az egy órát. Igazat is adtunk neki és gyorsan megbeszéltük, hogy jó volna előtte kicsit kitakarítani és rendet rakni, mert eléggé kevés a szabad helyünk, úgyhogy így is tettünk. Sajnos nincs előtte/utána képünk, de tényleg szebb lett, elhihetitek.:) Volt egy felesleges IKEA-s asztalunk, aminek eredetileg volt 2 lába (ne kérdezzétek, hogy miért csak kettő, IKEA), de az egyiket befogtam sodrófának, mert nekünk nem volt. Szóval volt egy 1 lábú asztalunk. Némi alápolcolással és falhoz tolással simán használhatóvá tettük és találtunk egy bájos Legambiente zászlót, amit trükkösen felhasználtunk terítőnek.:) Az előkészületek után meggyújtottuk a lakásban fellelhető összes gyertyát, kivittünk 5 poharat és egy üveg fehérbort és vártuk, hogy kezdődjön a dolog. Az elmúlt 2-3 napban volt 1-2 kisebb-nagyobb nézeteltérésünk és vitánk, de az az egy óra remek hangulatban telt.

Az ébresztőóránk.:)
Előkészületek.
Tegnap pedig végre eljutottunk a várba! Négy hete mondogatjuk, hogy oké, most már tényleg elmegyünk és megnézzük, de eddig mindig halaszthatatlan fagyizhatnékunk vagy hasonlók volt és egyelőre csak hétvégén délután ötig van nyitva. De most, most megnéztük! Nem egy nagy szám, de nekem tetszett. Amolyan kis szerethető történet.




És egy másik adósság. Jelentem elfogyott a narancsos süti. Nekem nagyon ízlett, azt hittem, hogy amolyan téli hangulata lesz, de nem volt! Igaz, a tésztám nagyon messze volt a tökéletestől, de szerintem remek kis süti, úgyhogy otthon is biztosan meg fogom sütni, amikor már totális narancs-mérgezésem lesz!:) Én készítettem egy kis csokimázat a tetejére bár a recept nem írta, és joghurttal és fahéjjal ettem. Ezen kívül elkészítettem életem első bablevesét, ami aztán jobban hajazott a babgulyásra, mert amikor megkóstoltam, teljesen ízetlen volt, szóval pánikszerűen elkezdtem beledobálni a sót, vegetát és gulyáskrémet, majd beleszaggattam némi nokedlit, ami jól megszívta magát így egy meglehetősen sűrű egytálétel jellegű cuccot kaptam. Nem vagyok nagy bableveses, de nekem jól esett egy kis hazai.:)

Halmozás, ugye sógor?:)
 

Ha nincs elég tepsid, legyél kreatív!:)
Végezetül a mai vacsorám egy ricottából és joghurtból készült körözött volt, ami a kezdeti antipátia ellenére (merthogy milyen már a körözött ricottából?!) igen csak jó volt a friss, ropogós héjú, puha belű bagettel.

Holnapi előzetes:
Megszülettem!






3 megjegyzés:

  1. Nagyon helyesek ezek a pacik! Nekem a Draco tetszik jobban, persze csak a pici után :)

    VálaszTörlés
  2. Húúúú, picipaciparipáról közfelkiáltva kérünk még sok képet!:) Kis selymesszőrű, egészen beleszerettem:) Egyértelműen Draco a legbájosabb felnőttpaci, Briciola pedig egy látens én pici pónim, ha jól látom:) A narancsos sütidet anyut ismerve elég sokszor elő fogod adni a télen, a bableveseim meg nekem is főzelékek, főleg másnapra, bár én külön tartom a nokedlim.

    VálaszTörlés
  3. Draco picit sem hasonlít a névadójára. A sérója alapján semmi sárkányos nincs benne. :-)

    Úgy látom, decemberre már egész kis konyhatündér leszel.

    Hogy állsz az edzésekkel?

    VálaszTörlés