2012. március 21., szerda

Nyugis napok

Semmi hajtás, napsütés, pihenés, csicsergés a családdal. Szeretem.:)

Nos, úgy alakult az eheti beosztásom, hogy a hét első három napján majdhogynem semmi elfoglaltásom nincs "hivatalosan". Tegnap és ma reggel kinyitogattam a kertjeinket, ma még lesz egy "random check" és ennyi. Holnap és pénteken megint megyek cowgirlt játszani, hétvégén pedig nyelvórák és kertnyitogatás. Apropó, többen kérdeztétek, hogy milyenek ezek a kertek, nos ilyenek:

Capponi

Pasarella

Via Colombo

Via Colombo
A Colombo általában tele van kínaiakkal, reggelente tai chi-t gyakroló hölgyekkel, este pedig kosarazó srácokkal. A Pasarellában gyakran megfordul egy idős bácsi, Pánfilo. Ő gondozza a kertet, azt hiszem jókedvéből csinálja. Nagyon aranyos kis bácsika, csak nem nagyon érti, hogy még nem beszélünk olaszul és vígan mesél hosszú percekig.:) A Capponiról pedig csak annyit, hogy megemlítette Ilaria, hogy ha sikításokat hallunk, ne ijedjünk meg, nem ölnek senkit, csak a szomszédos épület egy pszichiátriai intézet. 
A kedvencünk kertünk természetesen a Via Colombo. Az a legnagyobb, legzöldebb és oda járnak a legtöbben. Ilaria mondta, hogy találjunk ki játékokat, mert szeretné, ha majd lenne mindenféle "activity" ezekben a parkokban, szóval el is kezdtem törni a fejemet.:) Ha megvalósul a projekt ezen része, lesznek fotók is.:)

Mára ennyi.:) Legyetek jók!


2 megjegyzés:

  1. Ó, nekem is a Colombo a kedvencem:) De mire odaérünk a fű sárga lesz :(

    VálaszTörlés
  2. Nekem azt mondták, hogy nyáron sokat esik az eső, úgyhogy hátha nem.:)

    VálaszTörlés