2012. március 22., csütörtök

Lovarda

Tegnap megírtam az első beszámolómat a küldő szervezetemnek. Ebben még nem lenne semmi különös, de a sztakin kellett megnéznem, hogy mi a "maneggio" magyar megfelelője. Kicsit megijedtem, mert még csak harmadik hete élek itt és már kopik a "magyarom"... (?)

Ma egyedül mentem a lovardába, mert Kristin elég rosszul érezte magát reggel, pár napja betegeskedik... És képzeljétek, nem tévedtem el!:) Annyira büszke vagyok magamra!:) Ezúttal egy ovis csoportnak volt mindenféle állatmutogatós, fogdosós, kreatívos foglalkozás. Nem sokat értettem a magyarázatokból, de a gyerkőcök nagyon aranyosak voltak (persze az állatok is!), remélem ha majd jobb lesz az olaszom én csinálhatok/vezethetek majd játékot.:)

"lólak"


Luisa, aki 27 éves...

...nagyon jámbor...

...és szereti ha megölelik.:)

Ez a kép kinek készülhetett?;)


Itt azt tanulja a sok bambini hogy miket esznek a jószágok.:)

Ez pedig egy nyúl. Igen, tényleg.:)

"Hegyeket akarok látni, Gandalf, hegyeket!"

Tegnap este pedig hatalmas felfedezésben volt részem! Tudom, ez most nagyon hülyén fog hangozni, de most tudatosult bennem, hogy mennyi mindent fogok tudni itt megtanulni. Eddig minden annyira új volt, hogy teljesen kitöltötte a napjaimat a sok új inger feldolgozása és nem volt kapacitásom továbbgondolni. De tegnap megtörtént a nagy áttörés. Szóval, a felfedezésem: tökéletes alkalom az itt töltött 9 hónap arra, hogy animátori vénámat kicsit megerősítsem. Ilaria is akar ilyen dolgokat, és mintha én is beleírtam volna valami ilyesmit a motivációs levelembe. Szóval hatalmas lelkesedéssel vetettem bele magam tegnap az internet világába, hogy minél több ötletet magamba szippantsak, hogy utána egy más körítéssel a világra szabadítsam.:) Szóval itt a remek lehetőség, hogy animátori babérokra törjek! A legnagyobb nehézség egyelőre a nyelv, de amíg nem gagyogok valamilyen szinten, addig is gyűjtögethetem a játékokat, képeket, ötleteket, rendszerezhetem őket, kitalálhatok komplett kalandokat és miegymást!:) Drukkoljatok, hogy a lelkesedésem kitartson, amíg kell.:)


2 megjegyzés:

  1. "remélem ha majd jobb lesz az olaszom én csinálhatok vezethetek majd játékot.:)" - Kopik a magyarod Pöttymag, vagy csak sokat akarsz és mind azonnal?;)
    Hmmmm, elképzeltem a kacsákat a nyuszi frizurájával^^ Apropó: kaaacsák, bár most a liba helyesebb :D

    VálaszTörlés
  2. Tetszenek a képek, jó látni a libákat és a kacsát is. Legjobban a "hobo" nyuszi tetszik, de a csacsi is aranyos.
    Drukkolok, hogy maradj lelkes :)

    VálaszTörlés