2012. március 6., kedd

Egy mozgalmas nap történései

Nos a tegnapi napom enyhén szólva zsúfoltra sikerült, de túléltem.:)

Szóval, délelőtt nem volt semmi extra (leszámítva, hogy nem volt se kenyerünk, se tejünk, így elég kreatívan kellett megoldani a reggelit), kicsit olaszoztam, hasonlók. Aztán úgy gondoltam, hogy itt az ideje kicsit kimozdulni, és mivel a francia fiú felajánlotta, hogy szívesen elkísér, kaptam az alkalmon és elrángattam magammal. Elég kétségbeejtő, hogy a lakásunk körül kb. 3 tér van templommal és szökőkúttal és fogalmam sincs róla, hogy éppen melyik közepén állunk. Az utcák eléggé egyformák, helyes kis sárga házak, zöld zsalugáteres ablakokkal.:) 

Kb. minden második ház ilyen, imádom őket!:)




Fiume Bisenzio


És ezeken a "széles" utcákon buszok is járnak.:]
Megnéztük a várat, a folyót, a ronda csíkos templomot, ami nem is annyira ronda élőben, mint gondoltam. Szóval a séta jó volt. Hazafelé jövet buzgő imádkozásba kezdtünk, hogy legyen itthon ebéd, mert elég karcsúra sikerült mindenkinek a reggeli az egy zacskó keksszel és a 2 db banánnal amink volt hat emberre.:) Szerencsénkre még meleg ebéd várt minket, így víg falatozásba kezdtünk, majd Matheus-szal, a lengyel fiúval, és Kristin-nel, a német lánnyal elmentünk a boltba. Remek kis bolt, tele sok apró dologgal, ami csak arra vár, hogy megegyék őket.:) Megvolt az első buszozás is Pratoban, és miután hazaértünk, indulhattunk is a Bevándorlási Hivatalba vagy hova, beiratkozni a nyelvórára. Mikor sikeresen kitöltöttünk minden papírt és kedvesen elmagyarázta a hölgy Ilariának, hogy nem ő a kompetens a dolgokban, így nem tudja megmondani a részleteket, elindultunk telefonkártyát venni a telefonomba és kulcsot másolni Kristinnek. A kártyámat elvileg már aktiválták, a kulcsmásolós helyen, pedig vettünk Thomas-szal egy-egy akasztót a fürdőszobába a törölközőinknek (az enyém természetesen epres).:) Miután itthon örömködve felragasztottam a fürdőbe az új szerzeményt, Aguedával elmentünk bezárni a kerteket (kb olyasmik, mint otthon egy játszótér) bringával. Elég életveszélyes manővereink voltak, de jelntem, TÚLÉLTEM!:) Bringázás után pedig a Legambiente munkatársaival elmentünk pizzázni. A hely különlegessége, hogy 1 euro egy pizza, de egész finom volt. Vékony tészta, valami isteni finom paradicsom szósz, sajt és én kértem rá gombákat is.^^ Egy szóval, nekem bejött az az egy euros hely.:) A Legambientes emberkék nagyon kedvesen fogadtak minket, és mint megtudtuk, több mint 300 emberből választottak ki minket hatunkat. Engem meglehetősen sokkolt az info, bár igencsak hízelgő!:)
Kristina, Matheus, Eveliina, Agueda és Thomas
A mai nap eseményei eddig: elmentünk kinyitni a kerteket (teljesen más útvonalon, mint tegnap, szóval fogalmam sincs, hogy hogy fogom tudni megjegyezni), aztán szereztünk térképeket és buszmenetrendet és beiratkoztunk a könyvtárba (röpke egy órás elfoglaltság volt csak beiratkozni) és ami a legfontosabb, teljesen EGYEDÜL hazataláltam a könyvtárból!:) Délután megyünk az irodába valami dologra és ha minden jól megy, este részt veszek az első aikido edzésen is!:)

Jók legyetek!

1 megjegyzés:

  1. Víííí, képek! Kell még-még-még sokkal több életkép aláírásokkal is! Ugye kapunk? :) És hogyhogy a többiekkel együtt mentél a könyvtárba, de egyedül mentél haza?O_o Ez a park kinyitás és bezárás 6 embernek borzasztó kemény melónak tűnik ám!:) Estére meg jó pizsama partyt!;)

    VálaszTörlés