2012. november 3., szombat

Toszkán ősz

Tegnap rettegve indultam lovacskázni. Az elmúlt hetek ugyanis eléggé megviseltek.

Elég szörnyű idő volt az elmúlt 2-3 hét péntekein. Eső, hűvös idő, aminek következtében a lovacskák eléggé szeszélyesek és nyűgösek voltak és ha ez még nem volna elég, ugyanez volt elmondható a gyerkőcökről, de még rólunk, felnőttekről is. Így kissé letörve indultam lovacskázni, ám mikor már kiléptem az utcára felragyogott az arcom. Hihetetlen kellemes idő, és napsütés fogadott. Ekkor már a remény szikrája is fellángolt bennem, hogy talán ma a lovak is nyugodtabbak lesznek. És így is lett.:) Meglehetősen jó hangulatban voltak és gyanítom, a hosszú hétvége miatt nem is jött el minden gyerek a foglalkozásra, így előbb is végeztünk és nem is volt olyan feszített a munkatempó.

Mivel volt nálam fotó masina, csináltam pár képet Nektek.:)
Pici-póni Anyának.:)

Pipikék! Annyira megörültem nekik!:)



Ló-lakok.

Kevin, 20 másodperccel a "vakargasd a hasamat is" póz előtt.:)


Ördög, Magyarországról.:)

Giugola, a nagylány.:)


Na mára ennyi kedves gyerekek. Remélem tetszettek a képek. Megyek görög salit pusztítani.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése