2012. november 6., kedd

Ősz-ősz-ősz

Na úgy tűnik, lassan lassan csak lesznek színek is.

Mostanában én nyitogatok. Mivel új cimbim van az egyik kertben, egy ideje már hordozgatom a gépemet, hátha el tudom csípni, de eddig még nem sikerült, viszont így lencsevégre kaphattam pár dolgot. 

Például ezt a gyönyörűséget!:)

Vagy őt a szomszédjában.
Mivel mostanában elég sokat esett az eső, tegnap ez a látvány fogadott, dübörgő zaj kíséretében. Nem akartam belegondolni, hogy milyen érzés lenne belepottyanni ebbe a vízbe. Nem tudom, hogy képen mennyire jön át az ereje, de én eléggé megszaporáztam a lépteimet a hídon. Külön érdekesség, hogy előző nap, még ebben a folyóban udvarló kacsafiúk és szempilla rebegtető kacsalányok műsoroztak... Remélem találtak valami menedéket a drágák.
 
És végre valahára találtam őszi színeket. Igaz nem sok, de azért én nagyon megörültem neki.:) Egyedül a hársfák kezdtek neki a színváltásnak, a többiek meg se moccantak még... Fura egy hely ez.:) Nade, lehet gyönyörködni.:)


Ezzel a csodás színnel veszek búcsút tőletek Szép estét nektek, vigyázzatok egymásra! Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése