2012. november 15., csütörtök

Elkezdődött

Mindjárt vége és mégis. De hogy mi?

Van egy edzőtársam, általában ő szokott hazahozni edzésről és ma mondta, hogy mivel a 26-i héten éjszakás lesz, most találkoztunk utána. Egy kicsit furcsa érzés, de szerintem még nem esett le a tantusz. (Merthogy jövőhéten keddtől péntekig Nápolyban leszek félidős képzésen.:))

Van pár dolog, amit még régebben meg akartam mutatni. Példának okáért az új kalapomat.:) Formára olyan mint a másik, csak a szín és az anyag tér el. Veronából jött a kis drága és ahogy az lenni szokott, véletlenül találtunk egymásra.:)
 A következő mutogatni valóm egy az eddig összegyűjtögetett érmék közül. Bizony-bizony, baglyos a kis drága és mint megtudtam ez görög euro.:) Meglátni és megszeretni.:)
 Az utolsó két kép azok itt készült Pratoban. Az első egy virágbolt "kirakata", nekem nagyon megtetszett, igazán hangulatos.:)
 Ez pedig az egyik kedvenc részem Pratoban. Egy szűk utcából érkezünk ide, bal kéz felől pedig egy templom magasodik. Majd' minden reggel járok itt. Szerintem nagyon bájos tér.:)
Nos mivel gyakorlatilag agyhalott vagyok, ami szerintem a szöveg mennyiségéből jól érzékelhető, most búcsúzom. Szép estét nektek, álmodjatok szépeket! Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése