2012. november 27., kedd

Pompei

Nos, az eltűnésem során nem csak képződtem, hanem, mókázgattam is.:) Ennek első fele következik, Pompei.

A képzés helyétől kb 10 perc HÉV-ezésre volt Pompei. Nekem egy kicsit visszás volt, hogy a vasútállomástól 5-10 perc sétányira található ez a különleges hely. Nekem valahogy több időre lett volna szükségem a ráhangolódásra. Ja, azt elfelejtettem mondani, hogy nem egyedül voltam ott, hanem néhány önkéntessel. Ment a dumálás ezerrel, ez sem segített az élmény mély megélésének, de azért jó volt, hogy ott voltak.:)

A város nagyon különleges atmoszférát sugároz, de elég nehéz lenne szavakba önteni. El kell menni és meg kell nézni. Pár kép ízelítőül azért akad.:)







Ez egy zebra, legalábbis szerintünk.:)

Arrivederci miei cari, ci vediamo a presto!:) Baci!^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése