2012. május 2., szerda

Újra együtt

Jelentem, hazaért minden lakótársam és határozottan jobban érzem magam, hogy lehet kihez szólni. Azt hiszem igen nagy részben szerepet játszott a pesszimista hozzáállásomban az, hogy a francia sráccal nem nagyon beszélünk egymással. "Kissé" eltérnek a szokásaink és azt hiszem az értékrendünk is. De nem erről akarok most beszélni.:)

Mint már említettem, megérkezett a nyár, úgyhogy szombaton egy hirtelen ötlettől vezérelve csatlakoztam Kristinhez, aki kirándulni indult. Előző nap természetesen leégtem a lovacskázás közben, úgyhogy elég kellemetlen volt az oldaltáska, de túléltem.:) Ez nem amolyan erdei kirándulás volt, mivel eléggé hosszan be van építve a terep itt a környéken, de szép volt. Jó volt a szabadban lenni és rengeteg szép dolgot láttam!:) Én nem terveztem hosszú túrát, úgyhogy még az elején megbeszéltük, hogy én majd valahol visszafordulok. Nos ez a valahol akkor érkezett el, amikor egy fasorhoz értünk amiről tömegesen lógicsáltak le azok az amúgy nagyon cuki kis hernyók, amiket otthon is ismerünk. Nekem semmi bajom ezekkel a kis dögökkel, ha én döntöm el, hogy akkor most a tenyeremen mászkál vagy a kezemen, de hogy ezek belemásszanak a hajamba meg a nyakamba... neeee. Szóval bejelentettem, hogy ennyi, eddig jöttem, otthon találkozunk és hazabandukoltam (természetesen elég sok fénykép készült a visszaúton is).:)
Prato nem túl szép látképe.:)
Nem is tudom, hogy csináltam-e mást szombaton és a vasárnap is eléggé homályba vész, azt hiszem takarítottam meg olaszoztam. Ó, és voltam könyvtárban!:) Imádom, hogy vasárnap is nyitva van. Szóval most kivettem egy mesekönyvet olaszul, Japán mesék címmel. Gyönyörű könyv és hatalmas! Tele szép színes képekkel, bár a szöveget természetesen még nem értem olaszul, úgyhogy marad a szótárazás... -.- És kivettem egy fantasy könyvet is angolul. Majd kiderül. Láttam az Eragon-t, eredetileg azt akartam elolvasni, de olaszul van... :S Elég érdekes a katalogizálás, mert az "amerikai irodalom angol nyelven" részben simán találsz olasz könyveket... Ez van. Amúgy elég sok könyv van, pl. Ken Follett és Stephen King... Lehet hogy rájuk fanyalodok. Vagy pillanatok alatt megtanulok olaszul, mert van külön fantasy részleg!:)

Nagyjából a hétfő is eseménytelenül telt. Megvolt a második találkozónk a mentorunkkal... olaszul. Köszi.:) Amúgy aranyos a csaj és tökre szeretné ha megtanulnánk olaszul ami jó, de mivel beszél franciául, négyünkből csak hármunknak kellett olaszul elmondani a dolgait. Persze a francia gyereket is megkérte rá, de neki túlságosan nehéz az olasz nyelv. Enyhén szólva vicces.:D Nyilván a finnhez, a némethez vagy a magyarhoz közelebb áll az olasz mint a franciához. No vomment... Aztán mivel esett az eső, elmaradt a játszás a parkban, szóval hazajöhettünk. Este aztán egy hirtelen ötlettől vezérelve Eveliinaval elmentünk a közeli pubba megünnepelni mindent, amit meg akartunk (az én szülinapomat, az ő szülinapját, az első hónapfordulónkat és a másodikat is). Elég jól sikerült az ünneplés, úgyhogy a május elsejénk eléggé nyugalmasan telt. Én megnéztem a Harry Potter és a Titkok Kamráját olaszul (megint) és dél körül már egészen életképes voltam.:) Délután sétáltam egy kicsit az esőben, aztán dög fáradtan lefeküdtem aludni kb. este 10-kor.

Ma megyünk Eveliinaval és a mentorunkkal Comeana-ba egy EVS meetingre. Elvileg az élményeinkről fogunk mesélni, remélem ezúttal nem olaszul, mert még a múltidőt sem tanultuk, úgyhogy elég nehézkes lenne.:)

Legyetek jók Babókák! Puszi!


1 megjegyzés:

  1. Ááá, az olasz múltidőt úgy képzed, hogy beszélsz jelenben és hozzáteszed, hogy történelem:) Melyik stand up-ban is volt ez? :)

    VálaszTörlés