2012. május 24., csütörtök

80 nap alatt...

Bizony, nemrég volt a 80. napja annak, hogy itt vagyok. Egyszerűen nem is értem, hogy hogy lehet máris (mindjárt) nyár. Úgy érzem hogy csak 1-2 hét telt el azóta, hogy otthon a cuccaimat próbáltam betuszkolni a hatalmas bőröndökbe. Önmagában nem lenne furcsa, hogy így repül az idő, de mint olvashattátok, koránt sem olyan kellemes az itthoni légkör, mint lehetne...

Node. Be kell mutatnom nektek valakit.:) Eccola:
Ő bizony egy 2 napos póni bébi.:) Neve még nincsen, de minden rendben van vele és a mamájával és ő bizony kislány.:) Olyan kis ügyetlen, de nagyon kíváncsi.:)
Anya ma is jót főzött.:)
Szóval, amint látjátok a lovardában is zajlik az élet. Tegnap szám szerint 40 gyerkőc látogatott meg minket, jövőhéten 100 lesz. Drukkoljatok, hogy minden rendben menjen. És jelentem, dolgozhattam Zeus-szal (aki egy póni). Nagyon vicces jószág. Nem tudom, hogy hányan láttatok már közelről póni-szájat, de igen mozgékony része ez az állatnak. Nos, drága Zeus-om unaloműzésként folyamatosan "játszott" vele. Olyan mozdulatokat végzett, mintha épp enne. Ez mókás meg minden, de azért picit meglepődtem, amikor azt vettem észre, hogy a kezem a szájában van. Nem harapott meg semmi, ezért nem is volt feltűnő, de azért mégis, kérem, munka közben nem eszünk!:)

Más örömteli hírem nem nagyon van, kevésbé örmötelit meg nem akarok írni. Jajj, de majdnem elfelejtettem egy remek hírt megosztani veletek! Első vendégem érkezése június 15-re tehető, szóval örüljetek velem!:) És ha valaki kedvet kapna egy olaszországi kiruccanáshoz, csak szóljon.:)

További képek a lovardáról picasan.:) Szép napot Drágaságok!:)

1 megjegyzés:

  1. Tegnap is, meg ma is megnéztem a lovardás képeket :) Jó érzés nézegetni nemcsak a kis pónit, de a többi állatot is. Nagyon helyesek! :)

    VálaszTörlés