2012. február 13., hétfő

Folytatás következik!:)

Miután kiörömködtem magam azon, hogy "hurrá utazhatok" és "hurrá leállamvizsgáztam" és amúgy is Karácsony, Szilveszter és sok-sok szabadidő, rá kellett jönnöm, hogy ennél azért kicsit több dolgom lesz még a kiutazás előtt. 

Első és legfontosabb küldetésem: találnom kellett egy aikido dojot Pratoban. Balga módon gondoltam, nem lesz itt gond, hát Budakeszi pici hely (lakossága:15.000 fő), mégis van itt is, akkor a világ rendje nyilván ez. Prato amúgy egy 180.000 lakosú "kisváros" (tehát kb. akkora mint Szeged) ennek ellenére a google kettő darab találatot dobott ki. Szerencsére az egyik egészen hasonló ahhoz, amit én tanulok, úgyhogy rögvest hatalmas boldogság töltött el, amikor is jött a fekete leves. Mivel nem tudtam, hogy pontosan hol fogok lakni, írtam a fogadó szervezetemnek, hogy szeretném folytatni az aikido elsajátítását és találtam is dojot és ugyan árulják már el, hogy el tudok-e majd odáig jutni az edzésekre vagy sem. Nagyon segítőkészek voltak és rögtön mellékeltek egy térképet, amin be is jelölték hogy milyen útvonalon tudok eljutni a dojoba. Néhány félreértés és miegymás után kiderült, hogy nem az odajutással lesznek gondjaim, hanem visszafelé, ugyanis kb. fél 10-ig van normális közlekedés a városban utána "éjszakai", így 2 óra alatt érnék haza. Egyelőre nem tudom a pontos haditervet,de miután felvettem az ottani dojo vezetőjével a kapcsolatot, azt írta, hogy ne aggódjak, van néhány tanítványa akik szintén a belvárosban laknak, valahogy ők is járnak, szóval nyilván megoldható a dolog. Úgy tudom amúgy, hogy kapunk biciklit is a fogadó szervezettől és a google earth szerint csak 10 km-re van a dojo, úgyhogy amikor már nem tévedek el nagyon és kicsit jobb lesz az idő, akár bringával is járhatok majd.:) Szóval jelentem a hetekig tartó letargiámnak vége!:)

Hát nem gyönyörű? *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése